Hvem fortjener Bibliotekprisen for Vestfold 2016?

Nå er det igjen på tide å nominere kandidater til Bibliotekprisen i Vestfold!

awardsNorsk Bibliotekforening avd. Vestfold deler annethvert år ut Bibliotekprisen i Vestfold. Prisen er en anerkjennelse av godt og kreativt bibliotekarbeid til beste for brukerne, og kan tildeles både bibliotek eller enkeltpersoner. Statuttene kan leses her

Juryen består i år av forfatterne Dagny Holm og Kurt Aust, rådgiver Aase Wivestad ved Vestfold fylkesbibliotek samt styremedlemmer i NBF avd. Vestfold Inger Sofie Frog Austnes og Veslemøy Grinde. Du kan nominere kandidater ved å sende begrunnet forslag til inger.sofie.frog.austnes@sandefjord.kommune.no. Frist for å sende inn forslag er mandag 5. desember.

Tidligere prisvinnere er: Rolf Storm-Solberg (2006), Inger Helene Wall (2007), Bibliotekets venner i Stokke (2008), Liv Andresen (2010), Prosjektet Leseglede v/ bibliotekarene Oxana Qvam og Ingunn Hellingsrud ved Horten videregående skole (2012) og Hans Gjerløw (2014). Prisen er et verk av Vestfoldkunstneren Svein Nyhus og vil bli delt ut på foreningens årsmøte i 2017.

Vi ønsker oss mange, gode forslag – nominér i vei!