Julemøte i Holmestrand

julemoteNBF Vestfold inviterer alle våre medlemmer til årets julemøte på ​Holmestrand bibliotek
​tirsdag 29. november kl. 18.00.

Program:
18.00 Velkommen. Sultne mager mettes med deilig tapas!
19.00 Omvisning på ​biblioteket i ærverdige Backergården
19.15 Foredrag: Nye Holmestrand bibliotek – fra Backergården til Bibliotekkvartalet v/ biblioteksjef Berit Borgen. Det er spennende ting på gang på bibliotekfronten i Holmestrand! I løpet av neste år vil biblioteket flytte inn i nye, moderne lokaler i sentrum. Berit tar oss med på prosessen med utviklingen av det nye biblioteket, og vil trekke på erfaringer fra sin tid som biblioteksjef i Hamar. Hvordan realisere framtidsbilder av et nytt bibliotek?

På grunn av bevertningen er det bindende påmelding senest ​tirsdag​ 2​2​. november til siri@tnb.no. Deltakeravgiften er kr 150 for medlemmer av Norsk bibliotekforening (kr 250 for ikke-medlemmer) og betales inn til kontonummer 2440.21.58375. Husk å merke innbetalingen med «Julemøte» og navn. Pst! Er du ikke medlem? Meld deg inn her http://norskbibliotekforening.no/bli-medlem/

Holmestrand bibliotek ligger i den ærverdige Backergården i Langgaten 28, se kart her: https://goo.gl/maps/fx6WH8JL4vk

Vi håper å se mange av dere til en hyggelig og inspirerende førjulsstund i Holmestrand​!