Bli med på julemøte!

NBF Vestfold inviterer alle våre medlemmer til årets julemøte på Tønsberg og Nøtterøy bibliotek tirsdag 21. november kl. 18.00.

Program:
18.00 Velkommen og bevertning i Blackbox​en ​i underetasjen
19.15 Makerspace i biblioteket – fra Harry Potter-tryllestaver til dronebygging. Vi flytter oss til det splitter nye Kreatoriet, der ungdomsbibliotekar Charlotte Ringdal forteller om programserien MAKEit og erfaringene med makerspace på Tønsberg og Nøtterøy bibliotek. MAKEit er bibliotekets programserie for ungdom og unge voksne med fokus på makerspace og gaming, og der ungdom selv er med både i planlegging og gjennomføring av arrangementene.

På grunn av bevertningen er det bindende påmelding senest torsdag 16. november til siri@tnb.no.​ ​Meld fra om eventuelle allergier​. ​

Deltakeravgiften er kr 150 for medlemmer av Norsk bibliotekforening (kr 250 for ikke-medlemmer) og betales inn til kontonummer 2440.21.58375. Husk å merke innbetalingen med «Julemøte» og navn. Pst! Er du ikke medlem? Meld deg inn her http://norskbibliotekforening.no/bli-medlem/

Vi håper å se mange av dere til en hyggelig og inspirerende førjulsstund i Tønsberg!